Nagykereskedelmi asszisztens (kontrolling terület)
Szeretnénk, ha csatlakoznál fiatalos és dinamikusan fejlődő cégünkhöz. A Solar Kit csapatában minden nap azzal a céllal jönnél dolgozni, hogy hazánkban minél több energiahatékony ingatlan legyen, napelemmel, klímával, hőszivattyúval szerelve és nagykereskedelmi üzletágunk regionálisan prosperáljon.
Ügyfélközpontú és minőségorientált értékeket képviselünk. Szeretjük a pozitív kisugárzású, lendületes, kritikus- és nyitott gondolkodású kollégákat.
Környezettudatosság és rezsispórolás megújuló energia termeléssel: ezek a mi hívószavaink és most Téged is hívunk.
Ügyfélközpontú és minőségorientált értékeket képviselünk. Szeretjük a pozitív kisugárzású, lendületes, kritikus- és nyitott gondolkodású kollégákat.
Környezettudatosság és rezsispórolás megújuló energia termeléssel: ezek a mi hívószavaink és most Téged is hívunk.
Tasks
• nagykereskedelmi és beszerzési vezető napi munkájának támogatása
• kapcsolattartás társosztályokkal
• határidők, projektek figyelemmel kísérése
• statisztikák, elemzések, jelentések minőségének biztosítása, igény esetén elkészítése
• ad-hoc riportok készítése
• adminisztratív feladatok elvégzése
• ERP és CRM rendszer kezelése, adatokkal történő feltöltése
• kapcsolattartás társosztályokkal
• határidők, projektek figyelemmel kísérése
• statisztikák, elemzések, jelentések minőségének biztosítása, igény esetén elkészítése
• ad-hoc riportok készítése
• adminisztratív feladatok elvégzése
• ERP és CRM rendszer kezelése, adatokkal történő feltöltése
Expectations
– angol nyelv írásos és szóbeli aktív használata (B2 vagy B2+)
– excel magas szintű ismerete
– különböző rendszerek átlátása és kezelése
– analitikus szemléletmód
– jó kommunikációs képesség
– jó szervezőkészség
– tudjon csapatban egymástól függően dolgozni
– pozitív, környezettudatos gondolkodás
– pörgős személyiség
– heti minimum 25-30 óra vállalása
– excel magas szintű ismerete
– különböző rendszerek átlátása és kezelése
– analitikus szemléletmód
– jó kommunikációs képesség
– jó szervezőkészség
– tudjon csapatban egymástól függően dolgozni
– pozitív, környezettudatos gondolkodás
– pörgős személyiség
– heti minimum 25-30 óra vállalása
Particulars
- Location: Budapest 6. ker.
- Working hours: 8:00-17:00
- Weekly working time: 20 - 30 hours
- Specialization: General office, Data recording, Office work requiring no special skill
- Required language skills: Hungarian, English
- Wage: 1900 ft/hour
- Identification: #24996
Schedule
- Period: permanent labour
- Job start: After an application with CV