Modellezés vasúti fékvezérlő szelepekre
A Knorr-Bremse VJRH, mint piacvezető multinacionális nagyvállalat évek óta aktívan foglalkoztat gyakornokokat, hogy ezáltal számukra tapasztalatot biztosítson, és megismertesse az ifjabb generációval is a biztonságos és környezettudatos közlekedést. Ehhez járulunk hozzá mi is, ahol csoportunkban a következő izgalmas területtel foglalkozhatsz:
• A modern vasúti járművek fékrendszerében szelepeken keresztül szabályozható az a nyomás, ami meghatározza a fékerőt, legyen szó üzemi fékezésről vagy vészfékről.
• A szelepek működését vezérlő és ellenőrző szoftver olyan algoritmust igényel, mely minden körülmények között kellően pontos és megbízható.
• A fejlesztési folyamat gyorsítására a fékvezérlőre és különösen az alkalmazott szelepekre modelleket érdemes kidolgozni, és a tervezett algoritmust ezeken validálni.
• A pl. MATLAB és Simulink segítségével kidolgozott algoritmus átültetve a fékvezérlőre vasúti tesztpályákon kipróbálható, és tovább finomítható, mielőtt vonatokon, villamosokon napi használatba kerül a fékvezérlő részeként.
• A modern vasúti járművek fékrendszerében szelepeken keresztül szabályozható az a nyomás, ami meghatározza a fékerőt, legyen szó üzemi fékezésről vagy vészfékről.
• A szelepek működését vezérlő és ellenőrző szoftver olyan algoritmust igényel, mely minden körülmények között kellően pontos és megbízható.
• A fejlesztési folyamat gyorsítására a fékvezérlőre és különösen az alkalmazott szelepekre modelleket érdemes kidolgozni, és a tervezett algoritmust ezeken validálni.
• A pl. MATLAB és Simulink segítségével kidolgozott algoritmus átültetve a fékvezérlőre vasúti tesztpályákon kipróbálható, és tovább finomítható, mielőtt vonatokon, villamosokon napi használatba kerül a fékvezérlő részeként.
Tasks
Főbb feladatok
• Megismerni a fékvezérlőkre, szelepekre jelenleg létező MATLAB vagy más modelleket és mikrovezérlőn futó teszt programokat.
• Áttekinteni a téma dokumentációját. (Német nyelvű dokumentumok esetén a konzulens segítségével.)
• A jónak ítélt, már létező modell szükséges mértékű továbbfejlesztése és dokumentálása, vagy új szelepmodell alkotása.
• Részvétel a tesztelésben, és az algoritmus mikrovezérlőre történő átültetésében.
• Megismerni a fékvezérlőkre, szelepekre jelenleg létező MATLAB vagy más modelleket és mikrovezérlőn futó teszt programokat.
• Áttekinteni a téma dokumentációját. (Német nyelvű dokumentumok esetén a konzulens segítségével.)
• A jónak ítélt, már létező modell szükséges mértékű továbbfejlesztése és dokumentálása, vagy új szelepmodell alkotása.
• Részvétel a tesztelésben, és az algoritmus mikrovezérlőre történő átültetésében.
Expectations
Munkakör betöltésének feltételei
• MATLAB, Simulink és lehetőleg C programozói gyakorlat
• Mikrovezérlő alapú rendszerekkel szerzett tapasztalat vagy érdeklődés irántuk
• Legyen célod a fentiekhez kapcsolódó ismeretek alapos elsajátítása hosszú távon
• A dokumentáció olvasásához szükséges angol (és esetleg német) nyelvtudás
• MATLAB, Simulink és lehetőleg C programozói gyakorlat
• Mikrovezérlő alapú rendszerekkel szerzett tapasztalat vagy érdeklődés irántuk
• Legyen célod a fentiekhez kapcsolódó ismeretek alapos elsajátítása hosszú távon
• A dokumentáció olvasásához szükséges angol (és esetleg német) nyelvtudás
Particulars
- Location: Budapest, District 23
- Working hours: 8:00-17:00
- Weekly working time: 20 - 30 hours
- Specialization: Electrical engineer, Other engineering tasks
- Required language skills: Hungarian, English
- Wage: 1800 ft/hour
- Identification: #23900
Schedule
- Period: permanent labour
- Job start: After an application with CV