Junior account manager

PLATIO egy energiatermelő térburkolat, ami összegyűjti és hasznosítja a sétálófelületekre sugárzott napenergiát. Magyar termékként a napelemes megoldások új generációját képviseljük és célunk, hogy ez a technológia a modern építészet részévé váljon.
Fontosnak tartjuk még megemlíteni, hogy a termék talpazati eleme újrahasznosított műanyagból készül, ezzel is tovább hozzájárulva környezetünk megóvásához.
Mint innovatív designelem, a PLATIO kialakítható épületek, szállodák környezetében tereken és járdákon vagy tetőteraszokon és erkélyeken is, így látványosan és esztétikusan fejezheti ki a vállalat/város fenntartható és jövőbe mutató arculatát.
Elsősorban a nemzetközi piacokra koncentrálunk, de fontosnak tartjuk, hogy termékünk a magyar piacon is megjelentjen.
Junior ügyfélmenedzserként koordinálja és végrehajtja értékesítési tevékenységeinket, és támogatást nyújt hazai és nemzetközi viszonteladó partnereinknek.
Tasks
Munkaköri kiemelt feladatok:
• Az értékesítési és marketing csapat napi munkájának támogatása
• Új partnerek felkutatása a hazai és nemzetközi piacokon egy előre meghatározott stratégia mentén. Hideghívások kezdeményezése és „hideglevelek” küldése, nyomon és után követése.
• Meglévő partnerek, disztribútorok értékesítésben történő támogatása.
• Projektfolyamatok megismerése, kezelése, együttműködés társosztályokkal
• Vevői rendelések rögzítése
• Havi és negyedéves jelentések, összefoglalók készítése együttműködve a vezetőkkel
Expectations
Elvárások:
• Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok (műszaki kiemelten preferált)
• Magabiztos Microsoft Office ismeretek (elsősorban Excel)
• Online térben történő kommunikáció magas ismerete
• Magabiztos középfokú angol nyelvtudás, szóban és írásban (napi szinten használatos)
• Kapcsolatépítési készségek, folyamatos kommunikáció belső és külső partnerekkel
• Erős probléma megoldó készségek.
Other
Munka időtartam: heti 20-25óra
Tervezett időtartam: 2021. október 1-től – határozatlan időre
Particulars
  • Particulars: Budapest, District 12
  • Working hours: 08:00-17:00
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: General office, Finance, book-keeping, payroll calculation, Registrar, Back office
  • Required language skills: Hungarian, English
  • Wage: 1400 ft/hour
  • Identification: #13965
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends