IRODAI ADMINISZTRATÍV MUNKA HR TERÜLETEN
Irodai adminisztrátori feladatok ellátására keresünk precíz, pontos és megbízható diákokat június 1 és augusztus 15 közötti időszakra. Várjuk jelentkezésed, ha felhasználói szintű excel ismereteid vannak és a megadott időintervallumban heti 30-40 óra munkát tudsz vállalni.
A projekt után HR terület iránt érdeklődő diákoknak hosszútávra is lehetőséget biztosítunk gyakornoki feladatok ellátására.
A projekt után HR terület iránt érdeklődő diákoknak hosszútávra is lehetőséget biztosítunk gyakornoki feladatok ellátására.
Tasks
- Szerződések digitalizálása
- Elektronikus személyi anyagok generálása
- Szerződések nyomtatása
- Szerződések kezelése (személyi anyagok és elektronikus szerződések ellenőrzése, rendszerezése, adatok rögzítése excel táblákban.
- Elektronikus személyi anyagok generálása
- Szerződések nyomtatása
- Szerződések kezelése (személyi anyagok és elektronikus szerződések ellenőrzése, rendszerezése, adatok rögzítése excel táblákban.
Expectations
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív jogviszony
- Heti legalább 30 óra vállalása
- Precíz, pontos munkavégzés
- Monotonitás tűrés
- Felhasználói szintű excel ismeret
- Heti legalább 30 óra vállalása
- Precíz, pontos munkavégzés
- Monotonitás tűrés
- Felhasználói szintű excel ismeret
Particulars
- Location: Budapest, District 11
- Working hours: 09:00-17:00
- Weekly working time: 30 - 40 hours
- Specialization: General office, Registrar, Office work requiring no special skill
- Required language skills: Hungarian
- Wage: 1700 ft/hour
- Identification: #23751
Schedule
- Period: permanent labour
- Job start: After an application with CV