Recepciós és iroda koordinátor

A vállalat budapesti irodájának napi működtetésével kapcsolatos operatív, valamint a társosztályok támogatásával kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása.
Tasks
Iroda működtetése
• hívások fogadása, továbbítása, hívó felek tájékoztatása, segítése, információ továbbítása.
• Érkező vendégek informálása, ellátása
• Tárgyalók előkészítése tárgyaláskora, a tárgyalók mindekori rendezettségének biztosítása, külsős partner esetén bekészítés.
• Irodai teakonyha rendbentartása, a benne levő automatákkal (kávé- és víz) kapcsolatos teendők ellátása – tisztítás, feltöltés, karbantartás biztosítása, irodai gyümölcslé készlet biztosítása
• Beérkező postai küldemények érkeztetése, megfelelő személyek/osztályok számára történő szétosztása, a kimenő postázandó/ futározandó dokumentumok, küldemények intézése.
• Munkatársi és közös irodaszerek beszerzése, megfelelő készlet tartása, utánrendelés.
• Munkatársi gyümölcsléjuttatás koordinálása a siófoki irodai koordinátorral együttműködésben.
• Teljes vállalatra vonatkozóan igény esetén repülőjegy / szállás ügyintézése
• kapcsolattartó az irodaház üzemeltetője, valamint a takarító szolgáltató felé

Társosztályok támogatása marketing, sales, gazdasági osztály adminisztratív feladatainak támogatása.
Gazdasági osztály támogatása: bejövő számla kezelés – szkennelés, együttműködés a könyveléssel
Marketing támogatás: Versenytárs, konkurens, egyéb termékek beszerzése konferenciák alkalmával, vagy piackutatási szempontból, esetenként külföldre, Termékminták szavatossági idejének nyomonkövetése
Trade Marketing támogatás: POS anyagok, wobblerek képviselőknek kommissiózása és eljuttatása, hand-outok nyomtatása és spirálozása, illetve előkészítése
Expectations
• heti 3-5 alkalommal vállalhat, minél több munkaórára keresünk jelentkezőket.
• MS Office felhasználói szintű ismerete
• Kiváló kommunikációs képesség
• Pontosság, precizitás, megbízhatóság
• Önálló munkavégzés
• Proaktivitás
• Nagyfokú empatikus képesség
• Megbízhatóság
• Problémamegoldó készség
• Szervezőkészség
Other
Előny:
• Angol társalgási szintű nyelvtudás
Basic data
Location:
Budapest 11. ker.
Working time:
9:00-16:00
Weekly Working Hours:
0 - 20 hours
Specialization:
General office, Receptionist, Customer service
Expected language skills:
Hungarian
Wage:
1650 ft/hour
Job ID:
#24231
Scheduling
Duration:
permanent labour
Start of work:
After an application with CV
Share with friends

To apply for the job, you must first log in.

I LOG IN AND APPLY

Not a member yet? Register here easily!

After registration you can join MŰISZ and apply for the job.

Registration

+36