Irodai handyman rendezvényhez

2 hetes feladat, Július 11-15. és július 18 -22-ig vállalható irodai mindenes segítő feladatok ( - handyman )


Tasks
 Teremberendezés
 − Audiovizuális eszközök ellenőrzése (tárgyalók)
 − Irodaépületen belüli költöztetések lebonyolítása (doboz, székek)
 − Fénymásolók papírral feltöltése
 − „Területellenőrzés” készítése/területbejárás
 − Vízgépek és kávégépek problémáinak jelentése, javítások nyomon követése
 − Kisebb javítási és szerelési munkálatok elvégzése teljes bérleményi területen (csavarozás pl egy monitortartó kart)
 − Alvállalkozók kísérete/kapcsolattartás (míg szerelik a kávégépet, az alvállalkozó kísérése)
 − Rendezvények támogatása (székek /asztalok rendezése)
 − Termékfeltöltés (whiteboard kellékek)
 − Raktárak rendezése, rendben tartása
 − Tárgyalók karbantartása (AV eszközök, telefonvonal, LAN, elemcsere, stb.)
 − Hibabejelentés és ellenőrzés az üzemeltető felé
 − Épületben elhelyezett információs anyagokkal kapcsolatos munkák elvégzése
 − Office Coordinator munkájának támogatása
Expectations
- Jó fizikum és kézügyesség
- csavarbehajtó és kis kéziszerszámok használatában némi tapasztalat
Other
Munkanapok:
2 hetes feladat, Július 11-15. és július 18 -22-ig
Particulars
  • Location: Budapest, District 5
  • Working hours: 8:00-16:30
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: General office, Office work requiring no special skill
  • Required language skills: Hungarian
  • Wage: 1800 ft/hour
  • Identification: #22864
Schedule
  • Period: casual labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends