Irodai kisegítő – gyakornok (adminisztratív feladatok)
Partnercégünk irodai adminisztratív munkakörbe keres, angolul jól beszélő diákot.
Tasks
- a szakmai területek adminisztratív munkájának segítése, széles körű feladatok ellátása (titkárság, pénzügy, HR, minőségirányítás/minőségbiztosítás, értékesítés, jogi terület)
- szakmai rendezvények támogatása, szerződés előkészítések, különböző adatbázisokba történő adatbevitel
- igénylésekhez kapcsolódó dokumentumok feltöltésének ellenőrzése
- dokumentációs folyamat segítése, papír alapú dokumentálás, archiválás
- angol nyelvű dokumentumok, folyamatleírások magyar nyelvre történő fordítása
- összefoglaló, összehasonlító táblázatok, diagramok készítése
- gyógyszerkészítményekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok
- titkárság időnkénti helyettesítése
- szakmai rendezvények támogatása, szerződés előkészítések, különböző adatbázisokba történő adatbevitel
- igénylésekhez kapcsolódó dokumentumok feltöltésének ellenőrzése
- dokumentációs folyamat segítése, papír alapú dokumentálás, archiválás
- angol nyelvű dokumentumok, folyamatleírások magyar nyelvre történő fordítása
- összefoglaló, összehasonlító táblázatok, diagramok készítése
- gyógyszerkészítményekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok
- titkárság időnkénti helyettesítése
Expectations
- Munkaidő: Heti minimum 30 óra, irodai jelenléttel, preferáltan hét eleji fókusszal
- Angol nyelvtudás
- Office programok ismerete
- Angol nyelvtudás
- Office programok ismerete
Particulars
- Location: Budapest, District 2
- Working hours: 08:00-17:00
- Weekly working time: 30 - 40 hours
- Specialization: General office
- Required language skills: Hungarian, English
- Wage: 1700 ft/hour
- Identification: #20803
Schedule
- Period: permanent labour
- Job start: After an application with CV