Irodai kisegítő – gyakornok (adminisztratív feladatok)

Partnercégünk irodai adminisztratív munkakörbe keres, angolul jól beszélő diákot.
Tasks
- a szakmai területek adminisztratív munkájának segítése, széles körű feladatok ellátása (titkárság, pénzügy, HR, minőségirányítás/minőségbiztosítás, értékesítés, jogi terület)
- szakmai rendezvények támogatása, szerződés előkészítések, különböző adatbázisokba történő adatbevitel
- igénylésekhez kapcsolódó dokumentumok feltöltésének ellenőrzése
- dokumentációs folyamat segítése, papír alapú dokumentálás, archiválás
- angol nyelvű dokumentumok, folyamatleírások magyar nyelvre történő fordítása
- összefoglaló, összehasonlító táblázatok, diagramok készítése
- gyógyszerkészítményekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok
- titkárság időnkénti helyettesítése
Expectations
- Munkaidő: Heti minimum 30 óra, irodai jelenléttel, preferáltan hét eleji fókusszal
- Angol nyelvtudás
- Office programok ismerete
Particulars
  • Location: Budapest, District 2
  • Working hours: 08:00-17:00
  • Weekly working time: 30 - 40 hours
  • Specialization: General office
  • Required language skills: Hungarian, English
  • Wage: 1700 ft/hour
  • Identification: #20803
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends