GBS HR gyakornok
Arra bátorítjuk kollégáinkat, hogy helytálljanak folyamatosan változó világunkban. Olyan munkatársakat keresünk, akik törekszenek a fejlődésre és a tanulásra, és akik szeretnének hatással lenni a jelenre vagy akár a jövőre. Magadra ismertél? Ha igen, akkor jelentkezz hozzánk!
Global Business Services területünk Hire-To-Retire csapatába keressük HR gyakornok kollégánkat, a lenti feladatokra.
A Global Business Service (rövidítve: GBS) a Siemens szolgáltató üzleti területeként nyújt HR szolgáltatásokat Siemens társvállalatok és külsős cégek számára egyaránt. A HR szolgáltatás lefedi a teljes munkavállalói életciklust és magában foglalja többek között a személyi adminisztráció, a kompenzáció és juttatások adminisztráció, valamint a bérszámfejtés és költségelszámolás területeit.
Global Business Services területünk Hire-To-Retire csapatába keressük HR gyakornok kollégánkat, a lenti feladatokra.
A Global Business Service (rövidítve: GBS) a Siemens szolgáltató üzleti területeként nyújt HR szolgáltatásokat Siemens társvállalatok és külsős cégek számára egyaránt. A HR szolgáltatás lefedi a teljes munkavállalói életciklust és magában foglalja többek között a személyi adminisztráció, a kompenzáció és juttatások adminisztráció, valamint a bérszámfejtés és költségelszámolás területeit.
Tasks
- Személyügyi adminisztráció: munkaügyi dokumentumok előkészítése, személyi anyagok naprakészen tartása (lefűzés, archiválás, szkennelése), személyügyi törzsadatok karbantartása
- Személyes ügyfélfogadáson részvétel (az újpalotai és csepeli gyári telephelyeken felmerülő feladatoktól függően)
- Közreműködés a belépéshez, kilépéshez kapcsolódó folyamat adminisztrációjában
- Közreműködés a belépő oktatás, időszakos orvosi vizsgálat adminisztrációjában
- Kompenzációs és juttatási folyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok (pl.: cafeteria, egészségbiztosítás)
- Rendszeres és ad-hoc riportok készítése
- Személyes ügyfélfogadáson részvétel (az újpalotai és csepeli gyári telephelyeken felmerülő feladatoktól függően)
- Közreműködés a belépéshez, kilépéshez kapcsolódó folyamat adminisztrációjában
- Közreműködés a belépő oktatás, időszakos orvosi vizsgálat adminisztrációjában
- Kompenzációs és juttatási folyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok (pl.: cafeteria, egészségbiztosítás)
- Rendszeres és ad-hoc riportok készítése
Expectations
- Magabiztos, folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban
- Felsőfokú gazdasági/HR tanulmányok
- Irodai adminisztrációban szerzett tapasztalat
- Magabiztos felhasználói ismeretek a Microsoft Office alkalmazásokban (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Előnyt jelent: HR adminisztrációban szerzett tapasztalat
- Felsőfokú gazdasági/HR tanulmányok
- Irodai adminisztrációban szerzett tapasztalat
- Magabiztos felhasználói ismeretek a Microsoft Office alkalmazásokban (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Előnyt jelent: HR adminisztrációban szerzett tapasztalat
Other
Mit érdemes még tudnod?
- Részmunkaidős foglalkoztatás lehetséges (min. heti 30 óra vállalása szükséges)
- Gyakornoki státusz / iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás
Miért a Siemens?
- Modern nemzetközi környezet, diverzitás
- Hosszú távú munkalehetőség
- Versenyképes juttatási csomag
- Céges laptop
- Vállalati jólléti program
- Irodai masszázs
- Vállalati pszichológus, mentális egészséget támogató programok
- Szakmai továbbképzések és online felületen elérhető képzések
- Részt vehetsz önkéntes és fenntarthatósági kezdeményezésekben is
- Home office és rugalmas munkavégzés
- Részmunkaidős foglalkoztatás lehetséges (min. heti 30 óra vállalása szükséges)
- Gyakornoki státusz / iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás
Miért a Siemens?
- Modern nemzetközi környezet, diverzitás
- Hosszú távú munkalehetőség
- Versenyképes juttatási csomag
- Céges laptop
- Vállalati jólléti program
- Irodai masszázs
- Vállalati pszichológus, mentális egészséget támogató programok
- Szakmai továbbképzések és online felületen elérhető képzések
- Részt vehetsz önkéntes és fenntarthatósági kezdeményezésekben is
- Home office és rugalmas munkavégzés
Particulars
- Location: Budapest, District 14
- Working hours: 8:00-17:00
- Weekly working time: 30 - 40 hours
- Specialization: General office, HR, recruiting, Office work requiring no special skill
- Required language skills: Hungarian, English
- Wage: 2300-2600 ft/hour
- Identification: #25705
Schedule
- Period: permanent labour
- Job start: After an application with CV