Executive Search/Irodai gyakornok

Az Arthur Hunt nemzetközi hátterű, piacvezető, felsővezetői kiválasztással és vezetőfejlesztéssel foglalkozó vállalat Executive Search/Irodai gyakornokot keres 15 fős budapesti csapatába.


Tasks
 Aktív jelenlét és részvétel az iroda operatív működésében (ügyfelek fogadása, reprezentáció, rendezvények támogatása)
 Adminisztrációs tevékenység (pénzügyi adminisztráció támogatása, dokumentumkezelés és nyilvántartások vezetése)
 Az iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzésében való segítségnyújtás
 Támogatás céges rendezvények szervezésében és lebonyolításában
 Excel táblák készítése, adatbázis karbantartása
 Részvétel hazai és nemzetközi felsővezetői kiválasztási folyamatokban
 Executive Search kollégák munkájának igény szerinti támogatása
 Jelöltek beazonosítása offline és online módszertannal
 Telefonos előszűrések elvégzése, interjúk szervezése
 A kiválasztás folyamat státuszára vonatkozó ügyfélriportok készítése
 Projektekben való közreműködés
Expectations
 Folyamatban lévő Bsc vagy Msc tanulmányok (HR)
 Magabiztos angol nyelvtudás
 MS Office kiváló ismerete, használata
 Francianyelv-ismeret előny
 Emberközpontúság
 Kitűnő kommunikációs készség
 Kreatív, dinamikus szemlélet
 Rugalmasság, problémamegoldó képesség
 Precizitás
 Csapatjátékos attitűd
Other
Amit kínálni tudunk:
 Felsővezető kiválasztás folyamatába mélyreható belelátás
 Széleskörű piacismeret megszerzése hazai és nemzetközi projekteken keresztül
 Hosszú távú karrierlehetőség a budapesti csapatunkban
 Családias hangulatú, támogató közeg
 Rugalmas munkaidő
 Modern irodai környezet a belvárosban
Particulars
  • Location: Budapest 5. ker.
  • Working hours: 8:00-17:00
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: General office, HR, recruiting, Data recording, Office work requiring no special skill
  • Required language skills: Hungarian, English
  • Wage: 1704-2000 ft/hour
  • Identification: #25000
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends