„Call center” típusú feladat
Callcentere munkatársakat keresünk.
Tasks
• Beérkező telefonok, e-mailek kezelése, megválaszolása
• Kimenő hívások indítása (szerelési kampányok idején - nem értékesítés, hanem tájékoztatás)
• Reklamáció- és panaszkezelés, kivizsgálás
• Rendelések felvétele, feldolgozása, időpont egyeztetés
• Szolgáltatások szervezése, egyeztetése (telefonos időpontfoglalások rögzítése)
• Rendelésekhez, ajánlatokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
• Kiszállítási problémák kezelése
• Kapcsolattartás az ügyfelekkel
• Kapcsolattartás az társosztályokkal
• Adminisztrációs feladatok Excelben és a vállalat saját rendszereiben
Expectations
• pontosság
• udvarias, kommunikatív személyiség
Other
Időszakok (szezonok):
1. március 01. – május 15.
2. szeptember 15. - november 30.
Munkaidő: heti 32 óra, blokkosítva H-Cs napokra, mert a munkaterhelés hétfőn a legerősebb, majd a hétvége felé haladva csökken, 08:00 – 17:00, 1 óra ebédszünet
Otthoni munkavégzés: 1. szezonban nem lehetséges, 2. szezontól heti 2 nap irodai jelenlét marad kötelező