„Call center” típusú feladat

Callcentere munkatársakat keresünk.
Tasks
Feladatkör általános leírása: Front Office és Back Office / Flotta ügyfélszolgálati és adminisztrációs feladatok. Betanítást igénylő szezonális munka ismétlődő rutinfeladatokkal. Helyismeret, némi termék ismeret, és AKH eszközök/rendszerek ismerete szükséges, emiatt a szezonokra ugyanazokat a kölcsönzött személyeket szeretnénk foglalkoztatni.

• Beérkező telefonok, e-mailek kezelése, megválaszolása
• Kimenő hívások indítása (szerelési kampányok idején - nem értékesítés, hanem tájékoztatás)
• Reklamáció- és panaszkezelés, kivizsgálás
• Rendelések felvétele, feldolgozása, időpont egyeztetés
• Szolgáltatások szervezése, egyeztetése (telefonos időpontfoglalások rögzítése)
• Rendelésekhez, ajánlatokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
• Kiszállítási problémák kezelése
• Kapcsolattartás az ügyfelekkel
• Kapcsolattartás az társosztályokkal
• Adminisztrációs feladatok Excelben és a vállalat saját rendszereiben
Expectations
• problémamegoldó képesség
• pontosság
• udvarias, kommunikatív személyiség
Other
Egyéb:
Időszakok (szezonok):
1. március 01. – május 15.
2. szeptember 15. - november 30.
Munkaidő: heti 32 óra, blokkosítva H-Cs napokra, mert a munkaterhelés hétfőn a legerősebb, majd a hétvége felé haladva csökken, 08:00 – 17:00, 1 óra ebédszünet
Otthoni munkavégzés: 1. szezonban nem lehetséges, 2. szezontól heti 2 nap irodai jelenlét marad kötelező
Basic data
Location:
Budapest 11. ker.
Working time:
8:00-17:00
Weekly Working Hours:
20 - 30 hours
Specialization:
General office, Data recording, Call center job, Registrar, Customer service, Office work requiring no special skill
Expected language skills:
Hungarian
Wage:
2000 ft/hour
Job ID:
#24998
Scheduling
Duration:
permanent labour
Start of work:
After an application with CV
Share with friends

To apply for the job, you must first log in.

I LOG IN AND APPLY

Not a member yet? Register here easily!

After registration you can join MŰISZ and apply for the job.

Registration

+36