Beszerzési és értékesítési adminisztrációs munkatárs
Partnerünk 1997 óta gyárt saját fejlesztésű orvostechnikai termékeket és forgalmaz magas színvonalú orvostechnikai eszközöket, magán és állami ügyfelek részére.
Tasks
• árajánlatok készítése meglévő és új partnerek részére a Kulcs Soft rendszer használatával, amit megtanítunk
• Webshop kezelés
• telefonos kommunikáció az árajánlatkérő partnerrel
• közbeszerzési folyamatokhoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenység precíz végrehajtása
• a közbeszerzési eljárással kapcsolatos dokumentációk készítése
• egyéb irodai adminisztrációs tevékenység
• Webshop kezelés
• telefonos kommunikáció az árajánlatkérő partnerrel
• közbeszerzési folyamatokhoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenység precíz végrehajtása
• a közbeszerzési eljárással kapcsolatos dokumentációk készítése
• egyéb irodai adminisztrációs tevékenység
Expectations
Milyen az ideális munkatárs?
• legalább középfokú végzettséggel rendelkezik
• angol nyelvtudása naprakész, jól kommunikál írásban és szóban
• kiváló szervező
• precízen végzi adminisztrációs feladatait
• szeret és tud csapatban és önállóan egyaránt dolgozni
• kedves, segítőkész a partnerekkel és kollégákkal való kommunikációban
• tudja használni az internetes keresőket
• könnyen tanul
• legalább középfokú végzettséggel rendelkezik
• angol nyelvtudása naprakész, jól kommunikál írásban és szóban
• kiváló szervező
• precízen végzi adminisztrációs feladatait
• szeret és tud csapatban és önállóan egyaránt dolgozni
• kedves, segítőkész a partnerekkel és kollégákkal való kommunikációban
• tudja használni az internetes keresőket
• könnyen tanul
Particulars
- Location: Budapest, District 2
- Working hours: 8.00-17.00.
- Weekly working time: 20 - 30 hours
- Specialization: General office
- Required language skills: Hungarian, English
- Wage: 1600 ft/ hour
- Identification: #23806
Schedule
- Period: permanent labour
- Job start: After an application with CV