Beszerzési és értékesítési adminisztrációs munkatárs

Partnerünk 1997 óta gyárt saját fejlesztésű orvostechnikai termékeket és forgalmaz magas színvonalú orvostechnikai eszközöket, magán és állami ügyfelek részére.
Tasks
Főbb feladatok:
• telefonos kommunikáció az árajánlatkérő partnerrel
• közbeszerzési folyamatokhoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenység precíz végrehajtása
• a közbeszerzési eljárással kapcsolatos dokumentációk készítése
• egyéb irodai adminisztrációs tevékenység
Expectations
Milyen az ideális munkatárs?
• Pályázatokkal, közbeszerzések készítésével kapcsolatos tapasztalat, vagy tanulmányok
• legalább középfokú végzettséggel rendelkezik
• angol nyelvtudása naprakész, jól kommunikál írásban és szóban
• kiváló szervező
• precízen végzi adminisztrációs feladatait
• szeret és tud csapatban és önállóan egyaránt dolgozni
• kedves, segítőkész a partnerekkel és kollégákkal való kommunikációban
• tudja használni az internetes keresőket
• könnyen tanul
Particulars
  • Particulars: Budapest, District 2
  • Working hours: 8.00-17.00.
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: General office
  • Required language skills: Hungarian, English
  • Wage: 1400 ft/ hour
  • Identification: #20878
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with driends