ADMINISZTRÁCIÓS ASSZISZTENS
Partnerünk asszisztenst keres (igény szerint) heti 2 nap, 16-20 órában, (hétfő és szerda vagy csütörtöki napokon), pénzügyi részlegére.
Partnerünkről:
A BNP Paribas Real Estate nemzetközi hálózatának tagjaként az egyes irodák által megszerzett helyi tapasztalatokra támaszkodva magas színvonalú ingatlanpiaci szolgáltatásokat nyújtunk ügyfeleink részére.
A Robertson Property Management 1992 óta van jelen a hazai ingatlanpiacon. Szakterületünk kiterjed az irodai és ipari ingatlanok, valamint üzlethelyiségek területére. Fő tevékenységeink között szerepel az ingatlanüzemeltetés, illetve a projekt- és a pénzügyi menedzsment. A bérbeadói oldal képviselete révén segítséget nyújtunk az ingatlan kezelésében, az épület működése során felmerülő problémák kiküszöbölésében, pénzügyi koordinációjában.
Partnerünkről:
A BNP Paribas Real Estate nemzetközi hálózatának tagjaként az egyes irodák által megszerzett helyi tapasztalatokra támaszkodva magas színvonalú ingatlanpiaci szolgáltatásokat nyújtunk ügyfeleink részére.
A Robertson Property Management 1992 óta van jelen a hazai ingatlanpiacon. Szakterületünk kiterjed az irodai és ipari ingatlanok, valamint üzlethelyiségek területére. Fő tevékenységeink között szerepel az ingatlanüzemeltetés, illetve a projekt- és a pénzügyi menedzsment. A bérbeadói oldal képviselete révén segítséget nyújtunk az ingatlan kezelésében, az épület működése során felmerülő problémák kiküszöbölésében, pénzügyi koordinációjában.
Tasks
- a pénzügyi részleg munkájának segítése,
- adminisztrációs feladatok,
- vállalatirányítási rendszerből szerződések, számlák letöltése, szortírozása
- Excel nyilvántartások vezetése.
- adminisztrációs feladatok,
- vállalatirányítási rendszerből szerződések, számlák letöltése, szortírozása
- Excel nyilvántartások vezetése.
Expectations
- főiskolai/egyetemi hallgató vagy,
- jól ismered és tudod használni az MS Office-t, Excel-t,
- precíz és pontos vagy.
ÖRÜLÜNK, HA:
- rendelkezel irodai adminisztrációs tapasztalattal.
- jól ismered és tudod használni az MS Office-t, Excel-t,
- precíz és pontos vagy.
ÖRÜLÜNK, HA:
- rendelkezel irodai adminisztrációs tapasztalattal.
Other
MIT KÍNÁLUNK?
- dinamikus vállalati kultúra megismerését,
- tagja lehetsz egy fiatalos csapatnak, jó munkahelyi légkörben, egy inspiráló környezetben.
- dinamikus vállalati kultúra megismerését,
- tagja lehetsz egy fiatalos csapatnak, jó munkahelyi légkörben, egy inspiráló környezetben.
Particulars
- Location: Budapest, District 13
- Working hours: 8.00-17.00.
- Weekly working time: 0 - 20 hours
- Specialization: General office
- Required language skills: Hungarian
- Wage: 1600 ft/ hour
- Identification: #23481
Schedule
- Period: permanent labour
- Job start: After an application with CV