SALES ASSZISZTENS GYAKORNOK
A Consteel egy egyedülálló acélszerkezet-tervező és -méretező szoftver, mely idén már 25 éve van jelen Magyarországon, és több, mint 10 éve a nemzetközi piacon. A szoftver fejlesztése mellett folyamatosan azon dolgozunk, hogy az értékesítési csatornáinkat is a legjobban kihasználjuk, rendszereinket és munkafolyamatainkat hatékonyabbá és jobbá tegyük. Magyarország mellett Romániában van még irodánk, azonban tagvállalata vagyunk a 40 éves KÉSZ Csoportnak is.
Tasks
Miben számítunk rád?
• Szoros együttműködésben dolgozz a vezetéssel és a Sales-Marketing csapattal, szükség esetén kapcsolattartás külföldi viszonteladókkal.
• Betanulás után proaktív, egyéni feladatvégzésben.
• Felhasználókkal való kapcsolattartásban és licenc adminisztrációban.
• Diák licencek engedélyezésében, szükség esetén a velük való egyeztetésben, így pl. a hiányzó adatok bekérésében.
• Próbaverziót igénylőkkel történő adategyeztetésben, ehhez előre megírt sablonlevelek kiküldésében, valamint az ezzel járó szükséges adminisztráció elvégzésében.
• Licencek lejáratának követésében, számlák kiállításának rendelésében (előre elkészített minta alapján).
• Lejárt határidejű ügyfélszámlák figyelésében, hátralék esetén befizetéssel kapcsolatos értesítések küldésében.
• Weboldal tartalmainak frissítésében.
• Iroda működésének biztosítását érintő feladatokban, mint a beszerzések intézése (pl. kávé, irodaszer) vagy a hibák bejelentése az üzemeltetés felé.
• Szoros együttműködésben dolgozz a vezetéssel és a Sales-Marketing csapattal, szükség esetén kapcsolattartás külföldi viszonteladókkal.
• Betanulás után proaktív, egyéni feladatvégzésben.
• Felhasználókkal való kapcsolattartásban és licenc adminisztrációban.
• Diák licencek engedélyezésében, szükség esetén a velük való egyeztetésben, így pl. a hiányzó adatok bekérésében.
• Próbaverziót igénylőkkel történő adategyeztetésben, ehhez előre megírt sablonlevelek kiküldésében, valamint az ezzel járó szükséges adminisztráció elvégzésében.
• Licencek lejáratának követésében, számlák kiállításának rendelésében (előre elkészített minta alapján).
• Lejárt határidejű ügyfélszámlák figyelésében, hátralék esetén befizetéssel kapcsolatos értesítések küldésében.
• Weboldal tartalmainak frissítésében.
• Iroda működésének biztosítását érintő feladatokban, mint a beszerzések intézése (pl. kávé, irodaszer) vagy a hibák bejelentése az üzemeltetés felé.
Expectations
Rád építünk, ha...
• Nappali tagozatos aktív vagy 25 év alatti passzív hallgatói jogviszonnyal rendelkezel
• Gazdasági/marketing területen tanulsz
• Legalább heti 20 órában be tudsz kapcsolódni a munkánkba, HO lehetőség is van
• Pontos, alapos, önálló, dinamikus munkavégzés jellemez
• Kiváló vagy a magyar és angol szóbeli és írásbeli kommunikációban is :)
• Jó a monotonitástűrésed
• Nappali tagozatos aktív vagy 25 év alatti passzív hallgatói jogviszonnyal rendelkezel
• Gazdasági/marketing területen tanulsz
• Legalább heti 20 órában be tudsz kapcsolódni a munkánkba, HO lehetőség is van
• Pontos, alapos, önálló, dinamikus munkavégzés jellemez
• Kiváló vagy a magyar és angol szóbeli és írásbeli kommunikációban is :)
• Jó a monotonitástűrésed
Other
Munkádért cserébe
• Nagyvállalati környezetben, mégis kisebb, családias légkörben történő munkavégzést kínálunk
• Stabil vállalati hátteret adunk
• Home Office lehetőséget biztosítunk
• Aktív közösségi életet, hobbicsoportokhoz való csatlakozási lehetőséget, valamint izgalmas csapatépítőkön vehetsz részt
• Önálló, innovatív ötletekre való nyitottságban részesítünk
• Támogató, együttműködő csapat vesz majd körbe, ahol minden vélemény számít
• Munka-magánélet egyensúly itt meglesz
• Nagyvállalati környezetben, mégis kisebb, családias légkörben történő munkavégzést kínálunk
• Stabil vállalati hátteret adunk
• Home Office lehetőséget biztosítunk
• Aktív közösségi életet, hobbicsoportokhoz való csatlakozási lehetőséget, valamint izgalmas csapatépítőkön vehetsz részt
• Önálló, innovatív ötletekre való nyitottságban részesítünk
• Támogató, együttműködő csapat vesz majd körbe, ahol minden vélemény számít
• Munka-magánélet egyensúly itt meglesz
Particulars
- Location: Budapest, District 9
- Working hours: 8:00-17:00
- Weekly working time: 20 - 30 hours
- Specialization: General office, Finance, book-keeping, payroll calculation, Marketing
- Required language skills: Hungarian, English
- Wage: 1800 ft/hour
- Identification: #25021
Schedule
- Period: permanent labour
- Job start: After an application with CV