Pénzügyi adminisztráció

Pénzügyi adminisztrációs feladatra várunk jelentkezőket napi heti 20-40 órában, az alábbi elvárásokkal:

Elvárások:
- Felsőfokú angol nyelvtudás (miden kolléga külföldi, így egész nap angolul kell kommunikálni, mind írásban mind szóban)
- Excel, Word ismeret ( alapvető függvények, táblázatok készítése, kimutatások értelmezése)
- Gazdasági ismeretek/folyamatban lévő tanulmányok – (pénzügyi, számviteli, nemzetközi gazdálkodás vagy gazdálkodás menedzsment)
- Precíz, nyitott, gyorsan tanuló és lelkes jelentkezőket várunk.
Feladatok
Főbb feladatok:
- Direct tax területek támogatása:
- Adóriportok futtatása, formázása, készítése
- Riportokban adóellenőrzési feladatok ellátása
- Adóutalásokhoz megfelelő file-ok előkészítése
- Adóigazolások adminisztrációja
- Főkönyvi-bevallás egyeztetésekben a csapat támogatása
Elvárások
- Heti 20 vagy 40 óra vállalása
- Pénzügy-számvitel tanulmányok
- Erős excel tudás
- Angol középfok minimum ( nemzetközi piacra kell dolgozni, így a teljes munkaidőben használni kell az angol nyelvet)

Előny: heti 40 óra vállalása
Egyéb
Munkakezdés azonnal, egyenlőre augusztus végéig,
Alapadatok
  • Helyszín: Budapest, VIII. kerület
  • Munkaidő: Napi 4 óra (9.00-18.00. között)
  • Heti Munkaidő: 30 - 40 óra
  • Szakterület: Pénzügy, könyvelés, bérszámfejtés
  • Elvárt nyelvtudás: angol
  • Bérezés: 1470 Ft/ óra
  • Azonosító: #8146
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel