Multi- channel trainee
A Boehringer Ingelheim a világ 20 vezető innovatív gyógyszeripari vállalatának egyike, a vállalat célja az emberek és állatok egészségének és életminőségének javítása. Kutatási és fejlesztési tevékenysége során olyan betegségek gyógyítására szolgáló innovatív terápiák kifejlesztésére összpontosít, melyekre még nem létezik kielégítő kezelési lehetőség. Kutatási tevékenységének fő irányvonalai a hagyományos terápiás területeken túl az onkológia, az immunstimuláció és a géntechnológia; azon területek, ahol leginkább szükség van innovatív megközelítésre. Gyógyszereink között humán, biotechnológiai valamint állatgyógyászati készítmények is megtalálhatók.
Az Albert Boehringer által alapított vállalatunk az azóta eltelt 130 évben a hosszú távú teljesítményre koncentrál; Munkatársaink nap mint nap értéket teremtenek, amelynek egyértelmű célja: az egészség minél nagyobb fokú védelme, valamint az emberek és az állatok életminőségének javítása.
Céljaink eléréséhez fontos a kollektív felelősségérzet, az agilis fellépés és a folyamatos tanulás, előrehaladás kultúrájának kialakítása.
Az Albert Boehringer által alapított vállalatunk az azóta eltelt 130 évben a hosszú távú teljesítményre koncentrál; Munkatársaink nap mint nap értéket teremtenek, amelynek egyértelmű célja: az egészség minél nagyobb fokú védelme, valamint az emberek és az állatok életminőségének javítása.
Céljaink eléréséhez fontos a kollektív felelősségérzet, az agilis fellépés és a folyamatos tanulás, előrehaladás kultúrájának kialakítása.
Tasks
• Support the local brand teams (Sales, Marketing, Medical) in implementing the multichannel strategy of the company, coordinate implementation with local agency
• Responsible for managing and maintaining digital marketing campaigns across multiple digital channels (CRM content, emails, mobile message)
• Responsible for the MLR approval process of digital materials, using the local content management tool (Veeva Vault) as a master user.
• Responsible for understanding workflows from preparation to processing the data.
• Support key Multichannel-marketing projects
• Responsible for managing and maintaining digital marketing campaigns across multiple digital channels (CRM content, emails, mobile message)
• Responsible for the MLR approval process of digital materials, using the local content management tool (Veeva Vault) as a master user.
• Responsible for understanding workflows from preparation to processing the data.
• Support key Multichannel-marketing projects
Expectations
• Excellent organizational skills, attention to detail, accuracy and the ability to prioritize
• Ability to perform daily work independently
• Enquiry for technology tools, digital marketing channels, multichannel campaigns
• Strong basic Office computer skills (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
• Able to work at least 25-30 hours in a week
• English knowledge
• Ability to perform daily work independently
• Enquiry for technology tools, digital marketing channels, multichannel campaigns
• Strong basic Office computer skills (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
• Able to work at least 25-30 hours in a week
• English knowledge
Other
Advantages:
• Experience with Veeva CRM, Veeva Vault or similar platforms/content management systems
• Experience with digital marketing
• Eager to learn, curiousity about pharma sector
• Experience with Veeva CRM, Veeva Vault or similar platforms/content management systems
• Experience with digital marketing
• Eager to learn, curiousity about pharma sector
Particulars
- Location: Budapest, District 9
- Working hours: 8:00-17:00
- Weekly working time: 20 - 30 hours
- Specialization: General office, Marketing
- Required language skills: -
- Wage: 1900 ft/hour
- Identification: #24825
Schedule
- Period: casual labour
- Job start: After an application with CV