Kontroller gyakornok

A páneurópai, teljes mértékben integrált kiskereskedelmi ingatlan-szolgáltatással foglalkozó cégcsoport, menedzsment-csapata 2018.01.01-én lépett be a belföldi kiskereskedelmi ingatlanpiacra. A társaság jelenleg egy, a budai oldal frekventált kerületében fekvő ingatlan vagyonkezelői tevékenységét látja el, melynek keretein belül az üzletközpont teljes igazgatásáért felel, beleértve a bérleti és marketing tevékenységet is. Az ingatlan 46 700 négyzetméter kiskereskedelmi üzlethelyiséget kínál. A bevásárlóközpont jelenlegi kihasználtsági aránya közelíti a 100 százalékot. A cégcsoport országszerte több, mint 130 kiskereskedelmi ingatlannal rendelkezik, melyeket menedzsel is
Tasks
1. Részvétel a havi, illetve negyedéves tulajdonosi riportok elkészítésében
2. Részvétel a havi és negyedéves zárásban
3. Bérleti díjak / Teljesítmény alapú jutalékok, díjak számítása
4. Vállalkozás fő teljesítménymutatóinak számítása, elemzése
5. Ad-hoc riportok készítése
Expectations
1. Analitikus gondolkodásmód
2. Kontrolling szemlélet
3. Erős számviteli tudás
4. Angol nyelvtudás írásban és szóban – Legalább B2 szint
5. Magabiztos Microsoft Office ismeretek - Excel
Elvárt nappali tagozatos tanulmány: Folyamatban lévő felsőfokú gazdasági tanulmányok – Pénzügy és Számvitel - BSC 3. év / MSC
Heti munkaidő: Minimum heti 24 órás munkaidő vállalása – rugalmasan megbeszélés szerint
Particulars
  • Location: Budapest, District 11
  • Working hours: Hétköznap 08:00-20:00
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: Finance, book-keeping, payroll calculation
  • Required language skills: Hungarian, English
  • Wage: 1500 ft/hour
  • Identification: #23037
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends