Irodavezető

Partnerünk bemutatása:

Egy full-service reklámügynökség digitális szemlélettel és trükkös ötletekkel. Bármin is járjon az agyunk, integrált közösségi stratégiában gondolkodunk. Kicsi, de dinamikus csapatunk online, digitális marketing, ATL és BTL kampányok készítésével foglalkozik és nagy szükségünk van egy office menedzserre, aki megkönnyíti az életünket.
Tasks
Milyen feladatok várnak rád?
- Postai küldemények feladása, postaláda ellenõrzése
- Közüzemi számlák nyilvántartása
- Irodaszer, tisztítószer, nyomdai kellékek (papír, nyomtatópatron) beszerzés
- Csomagolóanyagok beszerzése futározáshoz (pl. dobozrendelés)
- Jelenléti ív vezetése
- G-Roby rendelés, kávé, tea, ásványvíz beszerzés
- Futárkodás és futároztatás
- Elromlott háztartási/ irodai dolgok szereltetése vagy új beszerzése
- Fotózásokhoz és céges eseményekhez bevásárlás
- Konyha és tárgyal rendben tartása, szemét levitele, elpakolás
- Számlaiktatás (eseti)
- Kapcsolattartás takarítóval és fõbérlõvel, szakemberekkel (pl. vízvezeték-szerelõ)
- Virágok locsolása és gondozása
Expectations
Mit várunk tõled?
- Heti 3 alkalommal 3-4 órás jelenlétet (hétfő, kedd, szerda)
- Problémamegoldó készséget, csapatszellemet
- Önálló feladatellátást, precizitást, felelõsségérzetet, hatékony feladatszervezést
Other
Mit biztosítunk?
- Biztos céges háttér, kreatív környezet, jó hangulatú iroda a Móricz Zsigmond körtérnél
- Saját felelõsségi kör
- Kutya- és állatbarát iroda
- Jó referenciamunkák és kiemelkedõ, nemzetközi ügyfelek: Nikon, Nespresso, Generali, Arena Mall, Gyermelyi, Arany Ászok, BestByte …
Particulars
  • Location: Budapest, District 11
  • Working hours: Heti 3x4 óra
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: General office
  • Required language skills: -
  • Wage: 1500 ft/ hour
  • Identification: #14135
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends