Irodai asszistens

A Helionergy Holding Kft. nagy tapasztalattal rendelkezik az ipari méretű erőművek kivitelezésében. Az ország számos pontját látja el olyan erőmű, mely közös erőfeszítéssel, kitartással és szakértelemmel épült és termeli az áramot egy tiszta megújuló energiaforrásból. Végtelenül büszkék vagyunk, hogy egy olyan vállalat lehetünk ma Magyarországon, amely minden módon támogatja a környezetbarát energiatermelést. Szeretnénk, ha azzal a céllal és tudattal jönnél be leendő munkahelyedre, hogy egy kis lépéssel minden nap közelebb kerülünk ahhoz, hogy a megújuló energia egyre inkább a mindennapjaink részévé váljon.
Tasks
• számlák, szerződések kezelése, adminisztrálása
• könyvelési anyagok előkészítése, kapcsolattartás a könyvelővel
• a vállalat pénzügyi folyamatainak kézben tartása
• hivatali és szolgáltatói kapcsolattartás
• ügyfél-kapcsolattartás
• határidők nyilvántartása, ellenőrzése
Expectations
• lelkes és motivált vagy, hogy Magyarországon környezetbarát, megújuló energiával
• termeljük meg az áramot
• felsőoktatásban résztvevő hallgató
• a Microsoft Word és Excel alkalmazásokat felhasználói szinten használod
• rendelkezel korábbi irodai munkatapasztalattal, ismered a számlázási alapfolyamatokat
• szerződések kezelésével és könyvelés előkészítésével is elboldogulsz
• kiemelkedő szervezőkészséggel rendelkezel
• Precízen és lelkesen kommunikálsz kollégákkal, ügyfelekkel, magas érzelmi intelligenciával bírsz
• Gyorsan átlátod az irodai teendőket és egy cég életében szeretnél segíteni optimalizálni, automatizálni folyamatokat
• jóban vagy a határidőkkel
Other
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
• backoffice illetve projekt menedzsmentben szerezett tapasztalat

Amit kínálunk:
• Hosszútávú munkalehetőség, teljes munkaidőben
• motiváló fizetés, céges laptop, céges telefon
• valódi, felelősségteljes projektek, rengeteg tanulási lehetőséggel
• 2 hetente gyümölcsnap az irodában
• fiatalos, lendületes csapat
• belvárosi elhelyezkedésű iroda
Particulars
  • Location: Budapest, District 8
  • Working hours: 8:00-16:30
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: General office, Finance, book-keeping, payroll calculation
  • Required language skills: Hungarian
  • Wage: 1500 ft/hour
  • Identification: #23065
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends