Irodai anyagmozgatás/adminisztráció

Fejléc:
A KÉSZ Csoport tagvállalatai tevékenységüket Magyarországon és Európa több országában, a technológiai és mérnöki iparágakban, a szálloda- és vendéglátóiparban, eszközkezelés és finanszírozás, valamint üzletviteli megoldások és szolgáltatások területén végzik.

Tasks
Feladatok:
• iratanyagok felmérése, rögzítése
• Irattári felmérés táblájának napi/heti aktualizálása, frissítése, adatok ellenőrzése
• Irattárban, irodai kézi irattárban lévő feladatok ellátása
• Konténerben történő dobozok vagy dossziék rendezése
• Megadott adatok szerint dokumentumok kikeresésében adott segítségnyújtás
• Kikeresések előkészítése, ehhez társuló adminisztráció (Excel) vezetése
• Iratanyag betárolásához vagy iratselejtezéshez dobozolás, összehordás
Expectations
Elvárások:
• Pontos, alapos, önálló munkavégzés
• Alapszintű számítógépes ismeretek (Excel)
• Nappali tagozatos hallgatói jogviszony
Other
Munkavégzés tervezett ideje: munkanapokon 8-16 óra között (6 óra)
Tervezett időtartam: 2020 október – 2021 március (A feladatok elvégzése függvényében hosszabb intervallumra is van lehetőség.)
Particulars
  • Particulars: Kecskemét
  • Working hours: 8:00-16:00
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: General office, Registrar
  • Required language skills: Hungarian
  • Wage: 1294 ft/hour
  • Identification: #21598
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with driends