Irodai adminisztrátor

Kik vagyunk?
Better Access. Better Healthcare.
Az Abacus Medicine-nél célunk, hogy javítsuk a globális egészségügyi ellátást a gyógyszerek könnyebb hozzáférhetősége révén. Ez vezérelt minket, hogy a parallel kereskedelem és gyógyszeripari szolgáltatások egyik globális szereplőjévé váljunk, mindeközben megőrizve vállalkozói szemléletünket. Vállalati értékeink az innováció, az elkötelezettség és a gondoskodás, amelyek vezetnek minket a mindennapokban, hogy törekedjünk a fejlődésre, újabb és újabb megoldásokat keresve célunk elérésére. Az Abacus Medicine elkötelezett az egyenlő bánásmód és esélyegyenlőség iránt, a sokszínűség és befogadás vállalati kultúránk alapköveit képezik.
Csatlakozz 1200 elkötelezett munkavállalónkhoz, akik több, mint 22 különböző országot képviselnek, úgymint Dánia, Magyarország, Németország, Hollandia, az Egyesült Királyság, Ausztria és Kína.
Az Abacus Medicine Hungary Kft. 2012-ben kezdte meg tevékenységét Budapesten és mára az Abacus Medicine cégcsoport legnagyobb tagjává nőtte ki magát. Több, mint 600 munkavállalónk dolgozik azon, hogy gyártási, raktározási és minőségbiztosítási tevékenységünk révén létfontosságú gyógyszerek váljanak könnyebben elérhetővé az EU különböző piacain.
Tasks
Amiben számítunk Rád:
Keressük lelkes, adminisztratív feladatok iránt érdeklődő diák kollégánkat, aki a 12 fős gyártási megrendelésekkel foglalkozó csapatunkat támogatná 3 hónapig a következő adminisztratív feladatokban:
• Az új dokumentum kezelő rendszer bevezetésével a papír alapú dokumentációk digitalizálása;
• Priorizálás alapján ezek scannelése, rendezése;
• Archiválás előkészítése;
• Tartalomkezelő számítógépes rendszerünkben adatok rögzítése, rendszerezése;
• Gyártási megrendelésekkel foglalkozó kollégák napi munkájának támogatása.
Expectations
Téged keresünk, ha:
• Szívesen betekintést nyernél egy gyógyszeripari vállalat tevékenységébe;
• Precízen és pontosan dolgozol;
• Minőségtudatos gondolkodásmód jellemez;
• Jól bírod a monotóniát;
• Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszonnyal rendelkezel;
• Heti minimum 20-25 órában számítunk Rád, de 40 órát is vállalhatsz.

Előnyt jelent, ha:
• Microsoft Office programismeret.
Other
Munkaidőd a következőképp alakul:
• 7:00 – 15:30 hétköznaponként (30 perces ebédszünettel).

Amiről mi gondoskodunk:
• Egy jó hangulatú és dinamikus munkahely;
• Támogató, egyéni fejlődésedet segítő kollégák;
• Szakmai tapasztalatszerzési lehetőség;
• Br. 1500 Ft-os órabér (25 év alatt ez a nettó órabéred is).
Particulars
  • Location: Budapest, District 10
  • Working hours: 8.00-17.00.
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: General office
  • Required language skills: Hungarian
  • Wage: 1500 ft/ hour
  • Identification: #23615
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends