Irodai adminisztráció (Kecskemét)

A KÉSZ Csoport tagvállalatai tevékenységüket Magyarországon és Európa több országában, a technológiai és mérnöki iparágakban, a szálloda- és vendéglátóiparban, eszközkezelés és finanszírozás, valamint üzletviteli megoldások és szolgáltatások területén végzik.
Tasks
Feladatok:
• Adminisztratív tevékenység elvégzésére
• Külső és belső postai küldemények kezelése (előírás szerinti matricázása, címzések ellenőrzése, lista alapján küldemények átvizsgálása)
• Napi dokumentációs és irattári tevékenységgel kapcsolatos adminisztráció vezetése, egyeztetése
• szkennelési feladatok (A4, vegyes méretű lapok)
• fájlok mentése, archiválása, átnevezése, rendezése és ellenőrzése
• iratanyagok dobozolása, iratjegyzékkel történő ellátása
Expectations
Elvárások:
• Pontos, alapos, önálló munkavégzés
• Alapszintű számítógépes ismeretek (Excel)
• Nappali tagozatos hallgatói jogviszony
Other
Munkavégzés tervezett ideje: munkanapokon 9-16 óra között (4/6 órás munkarendben)
Tervezett időtartam: 2020 október – 2020 december (A napi beosztás illetve a gyakoriság függvénye a későbbi munkavégzés lehetősége.)
Particulars
  • Particulars: Kecskemét
  • Working hours: 9:00-16:00
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: General office
  • Required language skills: -
  • Wage: 1294 ft/hour
  • Identification: #21597
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with driends