Pénzügyi és vezetői asszisztens

Kik vagyunk?
Magyarország első employer brandingre specializálódott ügynöksége vagyunk.
Misszióinkhoz mérten egy szakmai magon alapuló, itthon egyedülálló módon kizárólag
munkáltatói márkaépítésre fókuszáló, vállalati HR-ben vagy ügynökségi kivitelezésben
gyakorlati tapasztalattal rendelkező pezsgő csapattal dolgozunk, akik évek óta napi szinten
szeretnek foglalkozni a hivatásukkal.
Kit keresünk?
Egy talpraesett egyetemistát, aki a tulajdonosaink “jobbkeze” tud lenni és besegít a pénzügyi
adminisztráció területén.
Tasks
Feladataid lesznek nálunk:
● A tulajdonosok pénzügyi adminisztrációs segítése
● Szerződések előkészítése, lefűzése, postázása, aláiratása, iktatása
● Bélyegzés, nyomtatás, scannelés
● Postai teendők elintézése
● Kapcsolattartás a pénzügyi kollégákkal és projekt vezetőkkel
● Meetingek szervezése
● G-Drive és Trello rendszerezése, struktúra kiépítése
Expectations
Íme pár fontos szempont, amit figyelembe fogunk venni a kiválasztás során:
● Pénzügyi és/vagy számviteli tanulmányokat folytatsz
● Aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkezel (még legalább egy évig egyetemre jársz,
de úgy érzed van még szabad 20-30 órád a héten, amit pörgéssel töltenél)
● Lelkiismeretes és alapos vagy (Nem riadsz vissza a kihívásoktól, miközben
odafigyelsz a legapróbb részletekre is.)
● Ismered és tartod a határidőket (Szoktál Trelloban todo listát írni, a Google
naptárad tele van a legfontosabb emlékeztetőkkel.)
Particulars
  • Particulars: Budapest, District 11
  • Working hours: 08:00-17:00
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: General office, Finance, book-keeping, payroll calculation
  • Required language skills: Hungarian
  • Wage: 1412 ft/hour
  • Identification: #14006
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends