GBS HR gyakornok

Arra bátorítjuk kollégáinkat, hogy helytálljanak folyamatosan változó világunkban. Olyan munkatársakat keresünk, akik törekszenek a fejlődésre és a tanulásra, és akik szeretnének hatással lenni a jelenre vagy akár a jövőre. Magadra ismertél? Ha igen, akkor jelentkezz hozzánk!

Global Business Services területünk Hire-To-Retire csapatába keressük HR gyakornok kollégánkat, a lenti feladatokra.

A Global Business Service (rövidítve: GBS) a Siemens szolgáltató üzleti területeként nyújt HR szolgáltatásokat Siemens társvállalatok és külsős cégek számára egyaránt. A HR szolgáltatás lefedi a teljes munkavállalói életciklust és magában foglalja többek között a személyi adminisztráció, a kompenzáció és juttatások adminisztráció, valamint a bérszámfejtés és költségelszámolás területeit.
Feladatok
- Személyügyi adminisztráció: munkaügyi dokumentumok előkészítése, személyi anyagok naprakészen tartása (lefűzés, archiválás, szkennelése), személyügyi törzsadatok karbantartása
- Személyes ügyfélfogadáson részvétel (az újpalotai és csepeli gyári telephelyeken felmerülő feladatoktól függően)
- Közreműködés a belépéshez, kilépéshez kapcsolódó folyamat adminisztrációjában
- Közreműködés a belépő oktatás, időszakos orvosi vizsgálat adminisztrációjában
- Kompenzációs és juttatási folyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok (pl.: cafeteria, egészségbiztosítás)
- Rendszeres és ad-hoc riportok készítése
Elvárások
- Magabiztos, folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban
- Felsőfokú gazdasági/HR tanulmányok
- Irodai adminisztrációban szerzett tapasztalat
- Magabiztos felhasználói ismeretek a Microsoft Office alkalmazásokban (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Előnyt jelent: HR adminisztrációban szerzett tapasztalat
Egyéb
Mit érdemes még tudnod?
- Részmunkaidős foglalkoztatás lehetséges (min. heti 30 óra vállalása szükséges)
- Gyakornoki státusz / iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás

Miért a Siemens?
- Modern nemzetközi környezet, diverzitás
- Hosszú távú munkalehetőség
- Versenyképes juttatási csomag
- Céges laptop
- Vállalati jólléti program
- Irodai masszázs
- Vállalati pszichológus, mentális egészséget támogató programok
- Szakmai továbbképzések és online felületen elérhető képzések
- Részt vehetsz önkéntes és fenntarthatósági kezdeményezésekben is
- Home office és rugalmas munkavégzés
Alapadatok
Helyszín:
Budapest 14. ker.
Munkaidő:
8:00-17:00
Heti Munkaidő:
30 - 40 óra
Szakterület:
Általános irodai, HR, toborzás, Szaktudást nem igénylő irodai
Elvárt nyelvtudás:
magyar, angol
Bérezés:
2300-2600 Ft/óra
Azonosító:
#25705
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36