„Call center” típusú feladat
Callcentere munkatársat keresünk.
Tasks
Működéstámogatási, adminisztratív feladatok, és bejelentkezési telefonhívások kezelése
Részletei:
• szezonális gumicserére történő telefonos bejelentkezések felvétele az ügyviteli rendszerbe (expanda)
• flotta központi telefonszámra érkező alvállalkozóktól érkező üzenetek/kérések e-mailes továbbítása a kezelő felé
• CRM ticketek lezárása – belső feladatkezelő online felületen adatrögzítés
• és esetleg bizonylat sorbarakás lenne a feladat
Részletei:
• szezonális gumicserére történő telefonos bejelentkezések felvétele az ügyviteli rendszerbe (expanda)
• flotta központi telefonszámra érkező alvállalkozóktól érkező üzenetek/kérések e-mailes továbbítása a kezelő felé
• CRM ticketek lezárása – belső feladatkezelő online felületen adatrögzítés
• és esetleg bizonylat sorbarakás lenne a feladat
Expectations
• kiváló kommunikációs készség
• heti minimum 25-30 munkaóra vállalása ; 1,5 hónapos projektmunka
• Önállóság
• Precíz, pontos munkavégzés
• heti minimum 25-30 munkaóra vállalása ; 1,5 hónapos projektmunka
• Önállóság
• Precíz, pontos munkavégzés
Other
Amit kínálunk:
• Sokrétű feladatkör, tapasztalatszerzési lehetőség
• Jó hangulat
• Sokrétű feladatkör, tapasztalatszerzési lehetőség
• Jó hangulat
Particulars
- Location: Budapest, District 11
- Working hours: 8:00-17:00
- Weekly working time: 20 - 30 hours
- Specialization: General office, Data recording, Call center job, Registrar, Customer service, Office work requiring no special skill
- Required language skills: Hungarian
- Wage: 200 0 ft/hour
- Identification: #24998
Schedule
- Period: permanent labour
- Job start: After an application with CV