„Call center” típusú feladat

Callcentere munkatársat keresünk.
Tasks
Működéstámogatási, adminisztratív feladatok, és bejelentkezési telefonhívások kezelése

Részletei:
• szezonális gumicserére történő telefonos bejelentkezések felvétele az ügyviteli rendszerbe (expanda)
• flotta központi telefonszámra érkező alvállalkozóktól érkező üzenetek/kérések e-mailes továbbítása a kezelő felé
• CRM ticketek lezárása – belső feladatkezelő online felületen adatrögzítés
• és esetleg bizonylat sorbarakás lenne a feladat
Expectations
• kiváló kommunikációs készség
• heti minimum 25-30 munkaóra vállalása ; 1,5 hónapos projektmunka
• Önállóság
• Precíz, pontos munkavégzés
Other
Amit kínálunk:
• Sokrétű feladatkör, tapasztalatszerzési lehetőség
• Jó hangulat
Particulars
  • Location: Budapest, District 11
  • Working hours: 8:00-17:00
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: General office, Data recording, Call center job, Registrar, Customer service, Office work requiring no special skill
  • Required language skills: Hungarian
  • Wage: 200 0 ft/hour
  • Identification: #24998
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends