„Call center” típusú feladat

Callcentere munkatársakat keresünk.
Feladatok
Feladatkör általános leírása: Front Office és Back Office / Flotta ügyfélszolgálati és adminisztrációs feladatok. Betanítást igénylő szezonális munka ismétlődő rutinfeladatokkal. Helyismeret, némi termék ismeret, és AKH eszközök/rendszerek ismerete szükséges, emiatt a szezonokra ugyanazokat a kölcsönzött személyeket szeretnénk foglalkoztatni.

• Beérkező telefonok, e-mailek kezelése, megválaszolása
• Kimenő hívások indítása (szerelési kampányok idején - nem értékesítés, hanem tájékoztatás)
• Reklamáció- és panaszkezelés, kivizsgálás
• Rendelések felvétele, feldolgozása, időpont egyeztetés
• Szolgáltatások szervezése, egyeztetése (telefonos időpontfoglalások rögzítése)
• Rendelésekhez, ajánlatokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
• Kiszállítási problémák kezelése
• Kapcsolattartás az ügyfelekkel
• Kapcsolattartás az társosztályokkal
• Adminisztrációs feladatok Excelben és a vállalat saját rendszereiben
Elvárások
• problémamegoldó képesség
• pontosság
• udvarias, kommunikatív személyiség
Egyéb
Egyéb:
Időszakok (szezonok):
1. március 01. – május 15.
2. szeptember 15. - november 30.
Munkaidő: heti 32 óra, blokkosítva H-Cs napokra, mert a munkaterhelés hétfőn a legerősebb, majd a hétvége felé haladva csökken, 08:00 – 17:00, 1 óra ebédszünet
Otthoni munkavégzés: 1. szezonban nem lehetséges, 2. szezontól heti 2 nap irodai jelenlét marad kötelező
Alapadatok
Helyszín:
Budapest 11. ker.
Munkaidő:
8:00-17:00
Heti Munkaidő:
20 - 30 óra
Szakterület:
Általános irodai, Adatrögzítés, Telefonos, Iratrendezés, Ügyfélszolgálat, Szaktudást nem igénylő irodai
Elvárt nyelvtudás:
magyar
Bérezés:
2000 Ft/óra
Azonosító:
#24998
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36