Beszerzési kontroller

Beszerzési kontroller pozícióba keresünk munkatársat!

A Veolia a világ számos pontján segíti a városokat és az ipari ágazatokat erőforrásaik kezelésében, optimalizálásában, és azok legmegfelelőbb kiaknázásában. A társaság a körkörös gazdasági modellre történő átállás érdekében megoldások széles skáláját kínálja partnereinek az energia-, a víz-, és a hulladékhasznosítás területén.
Biztosítjuk az erőforrások hozzáférhetőségét, nagy hangsúlyt fektetünk a megőrzésre és másodlagos erőforrások felhasználása.
Csatlakozzon csapatunkhoz, amennyiben szívesen végezne önálló, a szakterülethez tartozó adatgyűjtési és elemzői feladatokat, továbbá szívesen megismerné egy nemzetközi vállalatcsoport működését!
Tasks
- a szakterülethez tartozó információk gyűjtése, strukturálása és összegzése,
- aktív kapcsolattartás, szoros együttműködés a társosztályokkal,
- összegyűjtött adatok elemzése és statisztikák, riportok készítése, elkészített kimutatások elemzése és aktualizálása,
- költségelemzések, riportok készítése a stratégiai döntéshozatal elősegítésére,
- ad-hoc elemzések elkészítése vezetők részére vagy saját statisztikák kidolgozása, új ötletek bevezetése.
Expectations
- felsőfokú végzettséggel (preferáltan közgazdasági/pénzügyi területen), és 1-3 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezik,
- kiemelkedő kommunikációs készséggel rendelkezik,
- jó logikai képesség és üzleti szemléletmód jellemzi munkáját,
- rendelkezik angol nyelvtudással legalább középfokú szinten,
- magabiztosan kezeli az MS Office-t (kiemelten Excel).
Other
Munkavégzés helye:
Budaörsön található a bevásárlóközpontok közelében, mely buszos tömegközlekedéssel a Kelenföldi pályaudvarról 15 perc alatt megközelíthető.

Amit ajánlunk:
• modern irodai környezetet kertvárosias övezetben,
• támogató csapatot,
• önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulást (próbaidőt követően),
• OTP számlavezetési kedvezményt,
• dolgozói részvényjegyzési lehetőséget,
• tornalehetőséget.
Particulars
  • Location: Budaörs
  • Working hours: 8:00-17:00
  • Weekly working time: 30 - 40 hours
  • Specialization: General office, Finance, book-keeping, payroll calculation
  • Required language skills: Hungarian, English
  • Wage: 1900 ft/hour
  • Identification: #24503
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends