Beszerzési Gyakornok

Ismerd meg a Schneider Electricet!

Fenntarthatóság, innováció, egyenlőség. Világszerte 119 országban több mint 135 ezer kolléga dolgozik a Schneider színeiben ezeken a küldetéseken. Magyarországon a budapesti irodánkban, négy gyárunkban és a logisztikai központunkban több mint 2000 kolléga alkotja a magyar Schneider Electric csapatot.
És hogy mivel foglalkozunk? Gyakorlatilag mindennel, ami energia, automatizálás és digitalizáció. Gyártunk termékeket ipari és lakossági igényekre is, illetve fő területeink közé tartozik az energiamenedzsment és az energiatanácsadás. Legyél Te is része a fenntartható jövő megteremtésének a Schneider Electric energetikai és digitális megoldásaival!
Bővebb információért rólunk kattints a https://www.se.com/hu/hu/about-us/careers/overview.jsp oldalra.
Tasks
Ez a pozíció remek lehetőség, hogy beleláss, milyen feladatokon dolgozik egy pörgős és sikeres multinacionális cég beszerzési csapata nap mint nap. Lehetőséget biztosítunk számodra, hogy tapasztalt mentorok támogatása mellett Te is kipróbálhasd magad és bővíthesd szakmai ismereteid, illetve iránymutatást szerezz a karrierutaddal kapcsolatban.

A feladataid közé tartozik majd:
• Beszerző (Category Buyer) kollégák támogatása
• Tárgyalások előkészítése és lebonyolítása a beszállítókkal
• Adatbázisok kezelése, naprakészen tartása
• Saját és csapatos projektek menedzselése, lekövetése
• Idővel pedig akár a saját beszállító portfóliódat is kezelheted

Büszkék vagyunk rá, hogy gyakornokaink nagy számban csatlakoznak hozzánk teljesállású kollégaként tanulmányaik befejeztével. Kölcsönös szimpátia esetén Neked is biztosítjuk a karrierutat cégen belül! Gyakornoki programunk keretein belül pedig addig is egy támogató közösség, rugalmas időbeosztás, szakmai tanulási lehetőségek, teljesítményértékelés és sok más biztosítja, hogy jól érezd magad nálunk.
Expectations
• Még legalább 1 évig van hallgatói jogviszonyod
• Folyékonyan tudsz angolul kommunikálni szóban és írásban, lehetőleg felsőfokon
• Jól éreznéd magad egy dinamikus és pörgős környezetben
• Gyorsan tanulsz, önállóan és megbízhatóan végzed a munkád
• Magabiztos vagy és nem riadsz meg a kihívásoktól
• Jól kezeled a MS Office programokat, főleg az Excelt
• Előny, de nem feltétel, ha van már hasonló területen munkatapasztalatod
Other
Egyéb
• Munkaidő: heti 20-30 óra
• Munkába állás dátuma: minél hamarabb, rugalmasan
• Néha számítunk a személyes jelenlétedre, de ezen felül rád bízzuk, hogy inkább az irodából (Budapest XIII. kerület) vagy otthonról dolgoznál, mindkettőre van lehetőség.
• Céges eszközöket biztosítunk
Beszerzési Gyakornok

Click on the logo to show jobs with connected partner.

Particulars
  • Location: Budapest, District 13
  • Working hours: 8:00-17:00
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: General office, Finance, book-keeping, payroll calculation, HR, recruiting, Logistics, Back office, Office work requiring no special skill
  • Required language skills: Hungarian, English
  • Wage: 1600 ft/ hour
  • Identification: #23800
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends