Adminisztratív feladatok ellátása

"Szerte a világon jelentősen hozzá akarunk járulni az emberek biztonságához a vasúton és a közúton egyaránt."
A Knorr-Bremse konszern müncheni székhelyével a vasúti és haszongépjármű rendszerekhez gyártott fékrendszerek területén világszerte vezető gyártónak számít. Technológiai fejlődés meghatározóként a Knorr-Bremse több mint 110 éve mértékadónak számít a modern fékrendszerek fejlesztése, gyártása, forgalmazása és szervize területén.
Feladatok
Főbb feladatok
• időrögzítési feladatok: jelenléti nyomtatás, javítás, berögzítés a szabadság, és túlóratervek alapján
• Shopfloor chartok, aláírólapok, információs nyomtatások kezelése
• munkahelyi standardok figyelése, hiánypótlása, korrekciója
• adatbegyűjtés (SD, Leadership Feedback előkészítése, HR irányába adatrögzítés (mindenféle támogatások, targonca oktatás, adópapírok, jelentkezések stb.)
• Karrier program szoftveres kezelése (SQM felület használata)
Elvárások
Munkakör betöltésének feltételei
• Folyamatban lévő szakirányú tanulmányok
• Idegen nyelv ismerete (angol és/vagy német) előny
• Magas szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, PowerPoint)
• Önálló, problémaorientált, strukturált analitikus gondolkodásmód
• Jó kommunikációs képesség
Adminisztratív feladatok ellátása

Kattints a logóra a partnerhez kapcsolódó munkák megtekintéshez.

Alapadatok
  • Helyszín: Budapest, XXIII. kerület
  • Munkaidő: 08:00-17:00
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai, Adatrögzítés
  • Elvárt nyelvtudás: magyar, angol
  • Bérezés: 1000 Ft/óra
  • Azonosító: #13878
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel