Irodai Asszisztens


A non-profit Holland-Magyar Kereskedelmi Egyesület budapesti irodájába asszisztenst keres, aki pénzügyi és marketing adminisztrációs feladatokban tudja segíteni az ügyvezető főtitkár munkáját.
Az egyesület a Magyarországon működő holland kötődésű cégek számára kínál kapcsolatépítési fórumot, éves szinten több szakmai és networking rendezvényt szervez külsős helyszíneken. Munkakapcsolatban áll a hágai magyar, illetve a budapesti holland nagykövetséggel.



Feladatok
Feladatok:
Pénzügyi adminisztráció
- számlák kiállítása, kiküldése online számlázó rendszerben
- bejövő szállítói számlák kezelése
- kapcsolattartás a könyvelővel

Marketing kommunikáció/Rendezvények
- tartalmak keresése és feltöltése a honlapra, havi hírlevélbe, Facebook és Linkedin oldalra
- rendezvényszervezéshez kapcsolódó adminisztrációs és lebonyolítási feladatokban való segítségnyújtás, esetenként késő délutáni/esti órákban is (21.00 óráig bezáróan)

Irodavezetés
- kapcsolattartás a beszállítókkal
- tagvállalati adatbázis naprakészen tartása
- irodaszer rendelése, postázás
Elvárások
Elvárások
- jó kommunikációs és problémamegoldó készség
- angol nyelv középfokú ismerete
- önálló, precíz feladatvégzés
- barátságos, nyitott személyiség
Egyéb
Amit kínálunk
- érdekes munka
- lehetőség a személyes fejlődésre, kapcsolatépítésre
- támogató környezet
- szép iroda, tömegközlekedéssel jól megközelíthető helyen
Alapadatok
  • Helyszín: Budapest, XII. kerület
  • Munkaidő: 8:00-17:00
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai, Pénzügy, könyvelés, bérszámfejtés, Marketing
  • Elvárt nyelvtudás: magyar, angol
  • Bérezés: 1412 Ft/óra
  • Azonosító: #20836
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel