Ügyfélszolgálati asszisztens

Típus: Telefonos piackutató és telefonos operátor

Azonosító: #11858

Bérezés: 850 Ft/óra

Munka leírása

Ügyfélszolgálati Asszisztens
A Bútoraim.hu egy magyar startup és a Vega-Impex kft céghez tartozik aki az egyik legnagyobb hazai játék és bútor importőr 25 éve. Technológiai előnyökkel és nemzetközi tapasztalattal építünk egy e-kereskedelemi vállalatot egy formabontó üzleti modellel.
A Bútoraim közvetlenül kapcsolódik a gyártókhoz és a vásárlókhoz szállítja a dekorációkat és bútorokat, miközben a közbenső piaci szereplők kimaradnak, ezért az ár közvetlenül egyenes arányban áll a minőséggel. A világszínvonalú háttértámogatást, a gyors szállítást és igazi vásárlói tapasztalatot ötvözve arra törekszünk, hogy boldoggá tegyük a vevőinket.
Szívesen dolgoznál olyan környezetben ahol a magyar mellett német, francia, angol és orosz nyelven is folyik a társalgás? Erősen elkötelezettek vagyunk a jövőt illetően, munka közben jól szórakozunk és szeretünk együtt lógni. Itt számíthatsz egy laza, mégis professzionális, nagyon motivált légkörre, mely segít hogy arra koncentrálhass hogy megvalósítsd a céljaidat. Hiszünk abban, hogy befektetünk az emberekbe és a munkakörnyezetünkbe.
Ügyfélszolgálati gyakornokunkként a Bútoraim legfontosabb tevékenységében fogsz fontos szerepet játszani. A Bútoraimnál az egyik legfontosabb terület az ügyfélszolgálat, mert nálunk tényleg a vevők a legfontosabbak. Az üzleti modellünket a kiemelkedő ügyfélszolgálati segítségnyújtásra építettük fel, ezért ennek központi szerepe van. Ha csatlakozol hozzánk, egy olyan mesés elektronikus kereskedelemi-platformot segítesz nekünk teremteni, ahol a vevők könnyen, jó minőségű, megengedhető és inspiráló bútort tudnak vásárolni és mi mindenben a segítségükre vagyunk. Mi értük vagyunk!
A feladataid:
- Telefonon beérkező hívások udvarias, gyors és pontos fogadása és a felmerülő kérdések megválaszolása
- Live Chat és email üzenetek udvarias, gyors és pontos megválaszolása
- A beérkező panaszok magas szintű kezelése a vevői elégedettség fenntartása érdekében
- A vásárlókkal történő kapcsolattartás, értesítés esetleges készlethiányról, vagy készlet beérkezésről (csak igény esetén)
- Ügyfelek igényeinek és elvárasainak felismerése és rugalmas kezelése
- Rendelési változások lekommunikálása a manager felé
- Ügyintézés, tanácsadás, segítségnyújtás
- Termékinformációk és adatok feltöltése táblázatba
- Alkalmi jelleggel kisleltárok készítése
Elvárások:
- Kiemelkedő kommunikációs készség szóban és írásban
- Nagyfokú precizitás és problémamegoldó képesség
- Jó helyesírás
- Kiemelkedően vevőközpontú hozzáállás
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, Outlook, stb.)
Ez a neked való munka, ha:
- Szeretsz emberekkel dolgozni és van is türelmed hozzájuk
- Szereted a kihívásokat, kreatív vagy, de nem veted meg a kissé unalmasabb feladatokat sem
- A rád bízott feladatokat gyorsan, pontosan és hibátlanul végzed el
- Nem félsz kérdezni és visszakérdezni
- Érdekel a lakberendezés világa
- Érdekelnek az online kereskedelem és a termék importálás mikéntjei
- Hosszútávon bel és külkereskedelemmel szeretnél foglalkozni
Előnyöd van, ha:
- Gödön vagy környékén laksz
- Ha jól beszélsz ezen nyelvek valamelyikén: angol, német, francia, szerb, orosz
Amit nyújtani tudunk neked:
- Maximálisan rugalmas részmunkaidőt(H-P, 8-17 óra között változhat)
- Heti minimum 20 óra munkaidőt(napi 4 óra)
- Jó hangulatot és egy összetartó csapatot
- Legyél egy ambiciózus projekt része
- Dolgozz egy nemzetközi, energikus és célorientált csapattal
- Valódi felelősséggel rendelkezel az első naptól
- Legyél önálló egy nyitott gondolkodású környezetben


Munkaidő

Heti 20 óra

Helyszín

Göd

Bérezés

850 Ft/óra

Oszd meg!